Az idei első félévben a General Motors Company és annak nem jogelődje, a General Motors Corporation fennállása során először fordult elő, hogy nem az Egyesült Államok a legnagyobb piaca a cégnek.
Noha Kínában épp azon aggódnak az elemzők, hogy lelassult az autópiac fejlődése, még így is 10,6 százalékos növekedést produkált a GM és partnerei által előállított autók értékesítése, ami 2013. első felében 1 567 392 példányt jelent. Ez mintegy 200 000 autóval több annál, mint amit az Egyesült Államokban produkáltak a GM márkái. Az előrejelzések szerint a jövőben is Kína marad a detroiti központú cég legfontosabb piaca, még akkor is, hogy az értékesítési számok bővülése jelentős részben annak köszönhető, hogy a kínai vásárlók aktuálpolitikai kérdések miatt elfordultak a japán termékektől.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!