Mindössze 275 darab Mercedes-AMG One-t fognak készíteni, és az összeset már előre értékesítették az F1-es hajtáslánccal szerelt utcai autóból. Egyelőre még 2020 közepére ígérik az első ügyfélautók átadását, de könnyen lehet, hogy egy kicsit tovább kell türelemmel lenniük. Tobias Moers, a fejlesztés vezetője a Top Gear újságnak adott interjúban elárulta, hogy az eredeti ütemtervhez képest 9 hónap lemaradásban vannak, mert szokatlan kihívásokat jelent az erőforrás közúti használatra való alkalmassá tétele. Az ügyfeleket természetesen értesítették erről, és ők megnyugtatták a céget: megvárják az autót.
Amíg az F1-es versenyautóban 5000/perc az alapjárati fordulatszám és nem probléma, hogy a pillangószelepnél nem teljesen légtömör az illesztés, addig az emissziós tesztek miatt a közúti autóban 1200/perc lesz az alapjárati fordulat és a hiteles mérések, illetve a stabil alapjárat miatt muszáj teljesen tömör szívósort készíteni az 1,6 literes V6-os biturbónak. Ezen kívül a leszabályozási fordulatot is csökkentik, a versenyautó 14 000/perces értékéről 11 000/percre veszik vissza. Valószínűleg a hajtáslánc elektromos részének (két villanymotor segít majd a benzinmotornak) megerősítésével érik majd el a megcélzott 1000 lóerős teljesítményt.
Ez a hatalmas teljesítmény kevesebb, mint 6 másodpercig tartó 0-200 km/óra gyorsulásra teszi képessé a Mercedes-AMG One-t, a végsebesség elektronikusan korlátozott 350 km/h lesz. A hajtásláncot az F1-csapat közelében, Nagy-Britanniában működő Mercedes-AMG High Performance Powertrains csapat fejleszti, a prototípusokat a Millbrook tesztközpontban futtatják. A vásárlók az autó leszállítása előtt egy speciális szimulátort kapnak majd, amelyen a virtuális valóságban próbálgathatják majd új autójuk tudását, hogy ne érje őket meglepetésként a valós Mercedes-AMG One teljesítménye.