3 évvel ezelőtt mutatta be a hangsúlyozottan ék alakú formára váltó i20-as kisautót a Hyundai, most pedig még élesebbé tették a vonalakat a formatervezők – igaz, ehhez elég volt átrajzolni a lökhárítókat, látványosabbak lettek a 16 vagy 17 colos felnik, a hátsó lámpa LED-es világítása. Van 3 új karosszériaszín, köztük az első fotókon látható Lucid Lime, amihez rögtön hasonló színű belső díszeket és díszvarrást is adnak.
Alapesetben még mindig analóg a műszeregység multifunkciós kijelzővel, opciós, hogy a kormány mögé is 10,25 colos képernyő kerüljön, ami akkora, mint a központi érintőképernyő. A vezetéknélküli telefoncsatlakoztatás mellett a SmartLink alkalmazások is elérhetőek, bővült a vezetőtámogató rendszerek sora. A sajtóanyag alapján a motorkínálat az 1,0 literes turbómotorra szűkül, amely 100 vagy 120 lóerős teljesítménnyel kérhető, mindkettőnél opciós a 48V-os lágyhibrid rásegítés.