Nincs olyan rég a piacon a Ford Kuga szabadidő-autó második generációja, de máris lecseréli annak összes erőforrását a gyár. Mostantól kezdve a továbbfejlesztett 2,0 literes dízel és az 1,5 literes benzines EcoBoost összesen négy teljesítményszintje közül lehet választani.
Az idei és első kilenc hónapjának tapasztalata szerint a vásárlók 83 százaléka választotta Európában a dízelmotort, ők most bosszankodhatnak, hiszen mostantól kezdve már 180 LE/400 Nm (+17 LE és 40 Nm) az erősebb változat teljesítménye. A 140 lóerős szint megszűnik, helyette 150 lóerős a 2.0 TDCi alap teljesítményszintje, és még 12 százalékkal alacsonyabb szabványos fogyasztást is ígérnek. Az 1,6 literes EcoBoost-tól búcsúzunk, a helyét az 1,5 literes EcoBoost veszi át változatlanul 150 vagy 180 lóerős teljesítménnyel, és a korábbinál 7 százalékkal alacsonyabb átlagfogyasztással. Az új erőforrások megjelenésével alapfelszerelés lett a motorleállító és az aktív hűtőrács, a szériafelszerelés ezen felül sebességhatárolóval rendelkező tempomattal bővült, az extrafelszerelések listáján három új karosszériaszín jelent meg, és van egy új belső hangulat is.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!