Nagy-Britanniában történt meg, hogy Elizabeth Thomas-nak elege lett abból, hogy ha nem is mindennap, de rendszeresen járatkimaradások nehezítik meg a közlekedését. Az elmúlt három évben összesen 30 ilyen eset volt, ami szerinte az ő életéből 11,24 órát rabolt el. 9,19 fontos óradíjjal számolva tehát összesen 103 fonttal károsította meg őt a busztársaság, amelyről számlát is kiállított.
Ezt egy, a First Buses nevű társaság egy nyilvános rendezvényén átadta a cég képviselőinek, akik legalábbis részben elismerték a felelősségüket. Az utas által kifogásolt 30 esetből szerintük 6 alkalommal valóban az ő hibájukból történt járatkimaradás, ezért 10 darab napijegyet adtak neki kárpótlásul 70 font értékben. A fennmaradó 24 alkalommal rajtuk kívül álló okok – útépítés, balesetek – miatt késtek az autóbuszok, ezek miatt az ügyfél megértését kérték.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!