Utolsó éveire egészen összekapta magát a Ssangyong márka, a KG Mobility márkanévre váltást már egész civilizált megjelenésű autókkal kezdték meg – a Torres például egészen jól néz ki. Az előző tulajdonos, az indiai Mahindra XUV 300 néven kínálta az egyébként Tivoli néven forgalmazott szabadidő-autót, amelyet most alaposan felfrissítettek. Az immár XUV 3X0 néven futó modell megjelenését radikálisan átalakították az orr két szélére kitolt fényszórókkal, a LED-es csíkkal összekötött hátsó lámpával.
Átalakították a műszerfalat is, középre szabadon álló 10,25 colos érintőképernyő került, ugyanekkora a kormány mögötti műszeregység. Új anyagokkal javítottak a minőségérzeten, a fejegység immár vezeték nélküli telefoncsatlakoztatást kínál. A csomagtér méretét 257-ről 295 literre növelték. Az 1,2-es turbómotor 6 fokozatú kézi kapcsolású vagy 6 fokozatú Aisin automatával választható, szívócső-befecskendezéssel (112 LE/200 Nm) és közvetlen befecskendezéssel (130 LE/230 Nm) is választható, az 1,5-ös turbódízel (117 LE/300 Nm) 6 fokozatú kézi kapcsolású vagy robozitált váltót kap. A Mahindra XUV 3X0 dísztárcsát nélkülöző alapváltozatának indulóára 749 000 rúpia (3,3 millió Ft), a legdrágább változat 1 549 000 rúpiába (6,8 millió Ft) kerül.