Most már tudjuk, hogy 2019 második negyedévében érkeznek a PSA Csoport első plug-in hibridjei, a Peugeot márka rögtön három autót is piacra dob: az 508 és az 508 SW kombi elsőkerékhajtással, a 3008 összkerékhajtással kezd; később mindkét autóból kínálnak majd első- és összkerékhajtású plug-in hibridet.
Az 508 és 508SW esetén csak az első kerekek hajtottak, a nyolcfokozatú automatikus váltóba az 1,6 literes turbómotor 180 lóerős változata és egy 110 lóerős villanymotor hajt be, a rendszerteljesítmény 225 lóerő, a hatásfok növelése érdekében a hidrodinamikus tengelykapcsoló helyett egy olajban futó többtárcsás kuplungot használnak. A 300 lóerős rendszerteljesítményű hibrid hajtásnál az 1,6 literes turbómotor 200 lóerős, a nyolcfokozatú váltóba behajtó villanymotor 110 lóerős, és van egy elektromos hátsó tengely szintén 110 lóerővel, a virtuális összkerékhajtás okán ez a kivitel a Hybrid4 nevet kapja.
A 300V-os feszültségű lítium-ion akkumulátort a második üléssor alatt helyezik el, az elsőkerékhajtású modellnél 11,8 kWh, a Hybrid4 esetén 13,2 kWh a kapacitás, ez mindkét esetben 50 km-es elektromos hatótávolságot eredményez WLTP-mérés szerint, tehát a zöld rendszám használatára jogosultak ezek az autók. Elektromos módban 135 km/h az elérhető csúcssebesség. Új elem a Brake mód, gurulás közben az előválasztókart hátrahúzva aktiválódik a fokozott energia-visszatermelés (nagyobb lassítóhatás). Egyszerű konnektorról 7 óra a töltési idő.
Mivel a Peugeot 508 és 3008 már digitális műszeregységet kap, a fejlesztőknek csak a fordulatszámmérő rajzát kellett kicserélniük egy erőmérőre, a műszeregység két szélén a benzin- illetve az elektromos energia szintje látható. A hibrid rendszer (és a 3008 Hybrid4 esetén az összkerékhajtás) működéséről tájékoztató ábra a központi érintőképernyőn jeleníthető meg. A Peugeot 3008 Hybrid4 csak a GT felszereltséggel választható, 6,5 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-s tempóra. A Peugeot 508 és 508SW Hybrid az Allure, GT Line és GT felszereltséggel kérhető.