A Szlovéniában gyártott farmotoros Renault Twingo miniautó megújulása során új első lökhárítót készítettek, eltűnt a külön lévő menetfény, helyette (felszereltség függvényében) a főfényszórót keretezi a LED-csík. Szélesebb lett az alsó légbeömlő, került még két kis szellőzőnyílás a szélre is, ezen kívül a sokkal több krómot tartalmazó hűtőrács jelenti a változást. A bal hátsó sárvédőre került a korábban a GT-modellnél használt légbeömlő, az üveg csomagtérfedélen lévő ablaktörlő foglalatának átalakításával már kilincs is van itt. A Twingo 10 mm-rel lett laposabb, ezen kívül még az új tetőspoiler csökkenti a légellenállást.
A belső térben a legnagyobb változást az jelenti, hogy a középkonzol alatti zsebnél már egy vonalbemenet és két USB-töltő található, itt helyezik el a motorleállító-kapcsolót is. Kétféle érintőképernyős fejegység is rendelhető, az R&Go és az Easy Link. Alapfelszerelés lett a kesztyűtartófedél, megerősítették a kalaptartót.
A motorkínálat nagy újdonsága az új fejlesztésű, 1,0 literes alapmotor, a korábbi 999 köbcentis, 70 lóerős blokk helyett érkező újdonság 998 köbcentis és változattól függően 65 vagy 75 lóerős, a maximális nyomaték mindkét esetben 95 Nm, a váltó ötfokozatú, kézi kapcsolású. A 0,9 literes turbómotornál 90 helyett 93 lóerő a teljesítmény, 135 Nm a nyomaték, az ötös kézi váltó helyett lehet kérni hatfokozatú, duplakuplungosat is. Eltűnt a kínálatból a GT modell, nem tudni, hogy csak ideiglenesen vagy végleg.