Nemrég vásárolta meg a Ssangyong márkát a dél-koreai KG konglomerátum, és a cég átnevezése után itt az első olyan autó, amelynek a megjelenését is már az új tulajdonos által kitalált formavilághoz igazították. A típus második frissítéséről van szó 2019/2020 után, amelynél leginkább az első lökhárítót alakították át nagyobb és ezüst kertbe foglalt alsó légbeömlővel, de új a küszöbburkolat és a hátsó lökhárító is. A műszerfalon változatlan a digitális műszeregység és a központi érintőképernyő, de átalakul a klímakonzol és új belső hangulatok közül lehet választani.
Műszakilag is vannak változások, már nincs a kínálatban az 1,2-es turbómotor vagy az 1,6-os turbódízel, helyette visszatért a kínálatba az 1,6-os szívó 4 hengeres alapmotorként (126 LE/155 Nm), opciós az 1,5-ös turbómotor (163 LE/260 Nm), a váltó minden esetben 6 fokozatú automatikus. Annyi megkötés van a választékban, hogy a nagyobb csomagtérrel rendelkező Tivoli Air csak a turbómotorral kérhető, viszont ennél nem elérhető az összkerékhajtás, ami a KG Mobility Tivoli esetén feláras tétel a turbómotornál.