Annyira tökéleteset alkottak a Lexus formatervezői már elsőre is, hogy most, amikor elkészítették a 11 centivel nyújtott, három üléssorral rendelkező RX L változatot, nem igazán lehet felfedezni az eltérést az eddig ismert változathoz képest.
A tengelytávolság maradt, a hátsó túlnyúlást toldották meg 11 centivel annak érdekében, hogy egy harmadik üléssornak, mármint a padlóból szükség esetén előhajtható két pótülésnek jusson hely, ezen kívül még a hátsó szélvédő is meredekebb szögben áll. Változattól függően hat- vagy hétszemélyes a belső, a második sorban vagy 60:40 arányban osztott pad, vagy két kényelmes fotel található. A második sor ülőlapja magasabban van a harmadikénál, tehát aki leghátulra szorul, az nem sok mindent érzékel a körülötte lévő világból; dedikált légkondicionáló-zónával és szellőzőnyílásokkal vigasztalódhatnak az itt utazók.
Az 5,05 méter hosszú Lexus RX L egyelőre csak a hathengeres motorokkal, tehát a 3,5 literes V6-os szívó változat 294 lóerővel, illetve a 308 lóerő rendszerteljesítményű, virtuális összkerékhajtással rendelkező benzin-elektromos hibrid hajtással választható, a 2,0 literes turbós alapmotor csak az eddig is elérhető, „rövid” karosszériában érhető el.