Ahogy eddig, most is két karosszériával (normál és XL) lesz választható a GMC Yukon, azonban most két különleges változatot is készítettek a formatervezők. A kínálat csúcsán szokás szerint a minden elképzelhető luxust nyújtó Denali változat áll rengeteg krómot tartalmazó hűtőráccsal (még azt is elárulja a sajtóközlemény, hogy több mint 10 000 fényvisszaverő felület van itt), egyedi műszerfallal. Új a választékban az AT4 névre hallgató, terepjárásra optimalizált kivitel, 5 centivel magasabbra emelhető karosszériával, felezővel, elektronikus terepprogramokkal, alsó védelemmel.
Műszakilag a Chevrolet Tahoe/Suburban testvéréről van szó, itt sokkal gazdagabb a szériafelszerelések és az elérhető extrák sora. A GMC esetén alapfelszerelés a légrugózás, extraként kérhető az első ülések közötti, de gombnyomásra hátracsúszó tárolókonzol, amely alatt akkora fiók rejtőzik, ami egy női kézitáskát is be tud fogadni.
Az alapmotor az 5,3 literes V8-as (360 LE/519 Nm), extraként kérhető a 6,2 literes V8-as (426 LE/623 Nm), ezek motorleállítóval és hengerlekapcsolással spórolnak. A GMC Yukonnál is kérhető a 3,0 literes, soros hathengeres turbódízel, ami 281 lóerővel és 623 Nm-es nyomatékkal rendelkezik. A váltó minden esetben tízfokozatú, automatikus.