Elsőként a Daihatsu márka új, 3,3 l/100 km-es szabványos átlagfogyasztású autója kapja meg a kéthengeres turbómotort, amely a japán kei kategória igényeinek megfelelően készül. Később konszernszinten is várható az erőforrás terjedése, azaz Subaru és Toyota mikroautókba is bekerülhet.
A motorleállítón kívül i-EGR kipufogógáz-visszavezetés, turbófeltöltés és közvetlen benzinbefecskendezés segít elérni a célt, ami a jelenlegi háromhengeres turbómotorhoz képest 30 százalékos fogyasztáscsökkenés.
A 660 cm3-es erőforrás teljesítménye 63 lóerő 4500-as fordulaton, a maximális nyomaték 100 Nm 1500-4000 között. A jelenlegi, háromhengeres erőforrás 64 lóerős (6400/min), nyomatéka 92 Nm (4000/min), azaz a kéthengeres sokkal alacsonyabb fordulaton adja le teljesítményét, nyomatéka is sokkal szélesebb tartományban használható ki. Az erőforráshoz egyébként fokozatmentes automatikus váltót csatlakoztatnak.