Ahogy az a modellfrissítéseknél lenni szokás, úgy kapott átformált orrot a Mitsubishi L200-as pickup, hogy közben a karosszéria fém alkatrészei nem változtak. Van azonban egy kis bökkenő, a szélesebb-laposabb lámpákat és krómozott betétes hűtőrácsot csak a csúcs HPE Triton felszereltséghez adják, a többi modell a jól ismert arccal folytatja pályafutását Brazíliában.
A választékban újra megtalálható a tényleg kemény terepjárásra alkalmas Savana kivitel, a tetőre kivezetett légbeömlővel, extra erős alsó burkolatokkal, gumi utastér-szőnyeggel és könnyen mosható üléskárpitokkal, acél felnikre szerelt 255/70 R16-os terepgumikkal, és egy zárható tároló dobozzal a platón.
A Triton változat a külső megújulás mellett új bőrkárpitozást kapott, egyébként nincs változás a belső térben. A műszaki változások közül a felfüggesztés áthangolását kell kiemelni, az új lengéscsillapítóknak köszönhetően terheletlenül jobban rugózik a Mitsubishi L200, mint korábban, miközben a maximális terhelhetősége nem változott. A 3,2 literes turbódízel károsanyag-kibocsájtása csökkent, teljesítménye továbbra is 170 lóerő, a 3,5 literes V6-os etanollal 205, benzinnel 200 lóerő teljesítményű. Az összkerékhajtáshoz nem nyúltak.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!