Olyan sok limitált szériás Ranger pickupot jelentettek be a közelmúltban, hogy a Ford még utol se érte magát, az MS-RT tuningcég által készített szélesített karosszériás változatra még várnunk kell, a Thunder is csak most kezd érkezni, és akkor ugye ott van a poszterautó, a Ranger Raptor. Szóval van mit magolniuk a Ranger-értékesítőknek, és csak nő a munkaterhük, hiszen most két újabb korlátozott ideig választható modellt jelentettek be az európai piac számára, a Wolftrak és Sportrak változatokat.
A Wolftrak azoknak készül, akik még tényleg munkára használják a pickupot, és mindezt szeretnék egy kicsit stílusosabb környezetben elkövetni. Mattfekete a műszerfal díszbetétje, ott az érintőképernyős SYNC3 fejegység középen, a padlót gumiszőnyegek védik. Conquer Grey vagy Sea Grey színű a karosszéria, feketék a felnik, műanyag platóbélést is adnak, a hűtőrács, a lökhárítók és az alsó védőlemezek is matt feketék. A Ford Ranger Wolftrak a 170 LE/420 Nm teljesítményű 2,0 literes Ecoblue dízellel készül, kapcsolható összkerékhajtás és zárható hátsó differenciálmű is van a fedélzeten, a feketére fényezett 17 colos felnikre All-Terrain abroncsokat szerelnek.
A Stormtrak egy igazán feltűnő luxusváltozat, piros, fehér vagy kék színű karosszériával és fekete matrica-dekorációval. Vörös betétek kerülnek a hűtőrácsba, LED-esek a fényszórók, és különösen vastagok a jelvények, hogy azok árnyékot vessenek. Elektromos mozgatású platóborítást kap ez a kivitel raktér-osztó lapokkal és platóbéléssel együtt. Az utastérben a grafit szín mellett a Raptorból átvett sportülések jelentik a változást. A Ford Ranger Stormtrak egyedül a 213 LE/500 Nm teljesítményű 2,0 literes biturbó dízellel és tízfokozatú automatikus váltóval és összkerékhajtással készül.