Az elektromos haszonjármű kínálatát bővíti a Renault még 2019-ben a tüzelőanyagcellás Kangoo Z.E. Hydrogen, és 2020-ban a Master Z.E. Hydrogen piacra dobásával. A Renault egyébként öt éve teszteli a tüzelőanyagcellás technológiát, amelyben a Symbio nevű, a Michelin Csoporthoz tartozó cég a partnere.
A csak dobozosként elérhető Kangoo 370 km-es hatótávolságot ígér szemben az akkumulátoros-elektromos modell 230 km-ével, a terhelhetőség azonban 110 kg-mal alacsonyabb. Ennek már az árát is elárulták, a támogatások nélkül nettó 48 300 eurós vételár több mint duplája az akkumulátoros-elektromos Kangoo Z.E. nettó 22 400 eurós indulóárának. A Master Z.E. Hydrogen kétféle zárt és kétféle járóképes alvázként lesz megvásárolható 2020 első felében, ennél a hatótávolság egy feltöltéssel meghaladja a 350 km-t, ami háromszorosa az akkumulátoros-elektromos változat 120 km-ének, a két tartályos rendszer miatt itt 200 kg-mal csökken a hasznos teherbírás. Ennek az árát csak később árulják el.