Az Egyesült Államokban hivatalosan közreadták az új Honda Civic Type R első számait, eszerint a 2,0 literes K20C turbómotor 319 lóerős (6500/perc), nyomatéka 420 Nm (2600-4000/perc), a leszabályozási fordulat 7000/perc – az előző generációhoz képest 9 lóerővel emelkedett a teljesítmény, ami még így is elmarad az előző európai modelltől, aminek a magyarázata, hogy az USA-ban forgalmazott változathoz a 91 oktános benzin használatát javasolják. Nincsenek még fogyasztás- vagy menetteljesítmény-adatok sem, ahogy az USA-beli tömegadat se nyilvános.
A japán specifikációt egy, idő előtt lefényképezett prospektus-oldal jóvoltából ismerjük, de előre kell bocsátani, hogy a menetteljesítmények még itt sem ismertek. Amit tudunk, hogy a K20C blokk hazájában 330 lóerős (6500/perc), nyomatéka 420 Nm (2600-4000/perc), és a WLTP-ciklus szerint 8 l/100 km a szabványos átlaga. Tudjuk, hogy Japánban a Honda Civic Type R saját tömege 1430 kg. Az európai specifikációról még nincsenek számok, de túlságosan sokat már nem kell várnunk, hiszen a japán Yorii-ban gyártott autók forgalmazása még az ősszel megindul.