Az elektromos Hyundai Kona indiai piaci bevezetésére időzített kampány keretében hajtott a Himalájában található Sawula hágóra, ezzel 5731 méterre javítva a villanyautók magassági rekordját. Mivel az adott útvonalon semmiféle infrastruktúra nincs az akkumulátorok töltéséhez, mobil generátorról töltötték a rekorddöntésben résztvevő autókat.
A Mercedes-Benz támogatásával egy tízfős expedíció két Unimog U 5023-as autóval ment fel a chilei Ojos de Salado vulkánra, az volt a céljuk, hogy négy rádió-átjátszó állomást telepítsenek a hegyre, amivel a bajba került hegymászók (sportolók és kutatók egyaránt) szükség esetén összeköttetést tudnak teremteni a bázistáborral.
Miután a konvoj eljutott a 6100 méteres magasságban lévő Amistad táborig, és telepítette az utolsó átjátszó-állomást, a négykerekű járművek magassági világrekordjának megdöntésével folytatták az expedíciót. Az egyik Unimog végül 6694 méteres magasságig jutott fel, beállítva ezzel a világrekordot. Az autók egyébként speciális abroncsokat, csörlőket és olyan pótkeréktartókat kaptak, amelynek segítségével változtatható volt a tömegközéppontjuk.