Első változatában nem sokat tudtunk kezdeni a Toyota C-HR elnevezésű tanulmányával, annyira furcsa volt a karosszériája, hogy nem igazán tudtuk elhinni, hogy abban a formájában megvalósítják. Most pedig itt a C-HR 2.0 elnevezésű változat, amely hű maradt az első változathoz, épp csak három- helyett immár ötajtós lett a karosszériája. Már csak egy kombis befejezés hiányzik, és jöhet is a sorozatgyártás…
Hivatalosan a nem túl távoli jövőben bemutatkozó sorozatgyártású modellt előlegezi meg az itt látható tanulmány, amelynél az ajtók számának gyarapodásán felül annyi a változás, hogy amíg a kék karosszériát mintás festésű tetővel koronázták meg, a szürke autó már egyszerű, fényes fekete kalapot kapott. A fényszórók mérete is nagyobb lett, a sorozatgyártású változatban még izzókat is használnak majd, ami több helyet igényel a LED-nél.
A TNGA építőkészletre épül a karosszéria, ezen felül a Toyota mérnökei 40 százalékos hatásfokkal rendelkező belső égésű motort is beépítenek majd a C-HR által előjelzett szériaautóba, a hibrid hajtásnál pedig a részegységek méretének csökkentésével teszik még takarékosabbá. A szériaváltozat bemutatójára a 2016-os Genfi Autószalonon kerül majd sor.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!