Pontosan 48 mm-rel növelték meg a karosszéria hosszát a mérnökök, hiszen az új Jaguar XF Sportbrake-nek nem csak szépnek, de praktikusnak is kell lennie. Alaphelyzetben 550 literes a csomagtér, a hátsó ülés ledöntésével 1675 literes a hátsó.
A raktér burkolására ugyanolyan jó minőségű anyagokat használnak, mint elöl, az utasok számára fenntartott részben. A hátsó tengelyen automatikus szintszabályozó rendszert találunk.
Első körben csak a 190 lóerős négyhengeres és a 275 lóerős V6-os turbódízellel lesz megvásárolható a Jaguar XF Sportbrake, de pár hónapon belül az összes többi erőforrás is elérhető lesz a kombihoz.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!