Carlos Tavares, a Renault márka irányítója megerősítette, hogy a cég kitart célkitűzése mellett, miszerint 2016-ra a flotta CO2-kibocsájtása 100 g/km alá megy, és 2020-ra alulmúlják a 80 g/km-t is – utóbbi esetben már az eladások tíz százaléka lesz akkumulátoros-elektromos autó.
Azonban addig is inkább a meglévő autókra koncentrálnak, így a nemrég piacra dobot új Clio pozíciójának erősítése miatt úgy döntöttek, elhalasztják az akkumulátoros-elektromos Zoé Z.E. kisautó forgalmazását. Továbbra is hisznek az elektromos autóban a Renault-nál, de manapság nagyon fontos a pénzkeresés, és amíg a Clio-val effektíve nyernek, addig a Zoé-val a drága akkumulátor miatt pénzt veszítenek. Ennek ellenére még az idén átadják az első Zoé-t a megrendelőjének, de nem az eddig eltervezett darabszámokban fogják készíteni az elektromos kisautót. Sőt, Tavares azt is elmondta, hogy noha csak átmeneti megoldásnak tartják a teljesen elektromos autók irányába, készítenek egy olcsó hibrid hajtást is, mert a vásárlók manapság
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!