A kei-kategóriás személyautók után a Daihatsu mikroméretű haszonjárműveit is már a DNGA-alapra építik. A Hijet pickup mellett a dobozos Hijet és annak kényelmesebb utastérrel ellátott változata, az Atrai is ugyanazt a 0,66 literes motort (szívóként 46 LE, turbóval 64 LE) használja, alapesetben a hátsó kerekek hajtottak, extraként összkerékhajtás is kérhető. A váltó alapesetben 5 fokozatú, kézi kapcsolású, extra az új fejlesztésű – a korábbinál kevesebb helyet igényel – fokozatmentes automata, ami szériában jár az összkerékhajtáshoz.
Az új modellek karosszériája könnyebb és merevebb lett a 2014-ben bemutatott elődöknél, a zárt karosszéria térfogatát azzal növelték, hogy majdnem függőlegesek az oldalfalak, a hátsó lámpákat a lökhárítóban helyezték el, hogy ne csökkentsék a hátsó ajtó méretét. Az Atrai alapján duplafülkés pickupot is kínálnak, a terhelhetőség minden változat esetében 350 kg.
A Hijet pickup indulóára 902 000 jen, a dobozos Hijet-ért legalább 1 045 000 jent kell fizetni, míg a dobozos Atrai alapára 1 562 000 jen. Az Atrai kemény kalaptartójának a teherbírását megnövelték, a több magasságban rögzíthető lap segítségével akár rögtönzött kempingautóként is használható a mini méretű jármű – az első ülések támlájáig 1,82 méteres padló, azaz ágy jön létre.