Nem aprózták el a Peugeot 208 GTI-t a tervezők, rögtön a 200 lóerő teljesítményű 1.6 THP turbómotorral szerelik az apróságot, amelyet azért alaposan a megváltozott követelményekhez igazítottak.
Az első-hátsó nyomtávot 36 mm-rel szélesítették ki, a kerékjáratokat 18 colos könnyűfém felnik töltik meg szinte maradéktalanul, mögöttük hatalmas fékeket látunk. A váltó hatfokozatú, kézi kapcsolású.
De az ilyenkor szokásos körítés is figyelemreméltó: a legendás 205 GTI-t idézi a C oszlopon elhelyezett jelvény, az utastérben használt piros betétek is nagyon forró hangulatot teremtenek. Az egyedüli gond, hogy a Genfben bemutatandó Peugeot 208 GTI hivatalosan csak tanulmány. No nem mintha sokat változna az autó, de sokat kell még rá várnunk.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!