Sikeresnek ítélte a Land Rover Classic a tavaly februárban piacra dobott 25 darabos Works V8 Trophy limitált szériát, úgyhogy most ismételnek. Annyi a változás, hogy a 90 és 110-es személyautók mellett már a 110-es pickup karosszériával is elérhető az átalakítás (10, 10 és 5 db), és hogy nem a legendás sárga színre fényezik a karosszériát, hanem fehérre és feketére, az álcázás pedig annak a 23 országnak a körvonalából áll össze, ahol az évek során vendégeskedett a Trophy kalandtúra.
Ahogy eddig, úgy ennél a modellnél is 405 lóerős (515 Nm), 5,0 literes szívó V8-as kerül az orrba, ami 8 fokozatú ZF automatikus váltón keresztül hajtja a kerekeket, a fékeket és a felfüggesztést a nagyobb teljesítményhez igazítják. Az alváz elejére egy A alakú tartót építenek a csörlő számára, kiegészítő LED-fényszórók segítenek az esti terepezésnél, külső bukókeret és hátsó vontatási pont is van. Az utastérben fekete-fehér Windsor bőr kárpitot találunk, az első sorba Recaro sportüléseket építenek, a műszerfal közepére pedig egy Elliot Brown analóg óra kerül, aminek hordható párját megkapják a vásárlók. Az utca embere számára egy hasonló, Elliot Brown Trophy Expedition órát dobnak piacra, az 1000 darabos limitált széria darabjáért 595 fontot kérnek.
Az exkluzív karóra mellé a 25 darab Land Rover Classic Defender Works V8 Trophy II vásárlója számára egy 3 napos élménytúrát is szervez a gyár, ahol gyári instruktorok segítségével ismerhetik meg autójuk tudását. A legkisebb 90-es karosszériával az indulóár 225 000 font, a 110-es és 110 Pickup modellek árát nem árulták el.