Noha csak nemrég kapta meg az 1,6 literes dízelt a Honda kompakt szabadidő-autója, máris az utolsó stádiumánál tart az utód fejlesztése, már végleges – de teljesen álcázott – karosszériával tesztelik az utódot a közutakon.
Az Egyesült Államokban sikerült lefényképezni az első autót-autókat, amelyeken az erős álcázás ellenére annyit azért ki lehet venni, hogy ha nagyobb nem is, de sokkal látványosabb lesz majd a karosszéria. Különösen a lámpák formájával játszanak majd a formatervezők, de azért a lemezeket is jobban domborítják majd. Az utastérben marad a sík padló és az okos ülésrendszer, a műszerfalnál is csak annyi változás várható, hogy újabb generációs, nagyobb képernyős fejegység kerül majd a középkonzolra.
A technikánál azonban jelentős lesz a váltás, különösen az Európán kívüli piacok számára, ahol eddig jellemzően 2,0-2,4 literes négyhengeressel kínálták a CR-V-t. A generációváltással együtt térnek át a kis lökettérfogatú VTEC-turbómotorra, ami jelen esetben az 1,5 literes négyhengerest jelenti majd. Nálunk ez annyiból nem lesz majd számottevő változás, hogy az 1,6 literes dízel lesz a meghatározó a piacon, ahogy jelenleg is. Po Yuan Huang a kémfotók alapján rajzolta meg, hogyan is nézhet ki a következő generációs Honda CR-V, valamikor 2017 vége felé tudjuk majd meg, mennyire jól képzelte el a japán kompakt szabadidő-autó jövőjét a fiatal művész.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!