A második generációs Aygo miniautó jellegzetessége volt az X-arc, a múltidő azért helytálló, mert itt a fényképes bizonyíték arra, hogy lehet fokozni a karaktert. Színes betét helyett maga a lökhárító formája alkotja az X-et, az alsó összekötő elem fekete színű,szélesebbek lettek a fényszórók, alájuk légbeömlőnek látszó betét került. Az orr kivételével minimális a változás, a felniket illetve a hátsó lámpák betétjét cserélték le, utóbbiban a Priusból ismert hullámvonalban futó LED-es csík kapott helyet.

Több zajszigetelő-anyagot használnak, ezen kívül az 1,0 literes háromhengerest is átdolgozták, az Euro 6.2 előírásnak is megfelel, a teljesítménye 72 lóerőre növekedett (+4), nyomatéka 93 Nm-re csökkent (-2). A normál kivitel szabványos átlaga 4,1-ről 3,9 l/100 km-re csökkent, az ECO modell (fejlettebb Stop&Start rendszer, hosszabb 4. és 5. fokozat, burkolt padló és alacsony gördülési ellenállású abroncsok) átlagfogyasztása 3,7 l/100 km.