Az első, automatikus váltóval is választható Ferrari volt az 1976-1989 között készült 400-as, később 412-es gran turismo, amely annyira nem nyerte el a rajongók tetszését, hogy manapság ezt lehet a legolcsóbban megvásárolni. Azonban az Ares Design úgy véli, ennek ellenére igenis van igény az autó újkori változatára, most bemutatták a terveket, amely alapján megépítik a Project Pony névre keresztelt kupét.
A legújabb, orr-középmotoros Ferrari, a GTC4Lusso karosszériáját cserélik le az egyszerű vonalvezetésű, lépcsős hátú kupéra hasonlító borításra, és még a bukólámpákat is visszahozzák. Lecserélik a műszerfalat is, amely a külsőhöz hasonlóan szögletesebb lesz a mainál. A technikához nem nyúlnak, tehát a 6,3 literes V12-es 690 lóerős, és marad a két váltóval dolgozó összkerékhajtás is. Az Ares Design Project Pony nem lesz olcsó, a megcélzott 700 000 eurós összeg a GTC4Lusso árának kétszerese.