A kevésbé sikeres B-csoportos raliautók közé tartozik az MG Metro 6R4-es, amelyet a Williams Grand Prix Engineering fejlesztett az Austin Rover Group felkérésére. Az egyedi csővázra a kisautó karosszériáját húzták rá, amelyet aztán üvegszálas műanyag elemekkel alaposan átalakítottak, a mind a 4 kereket hajtó Cosworth V6-ost (ami műszakilag a legendás F-1-es V8-as blokk rokona) a hátsó ülések helyére szerelték be. Ezt az autót hozza vissza a walesi Motorsport Tools, amely az Mk1 és Mk2 Ford Escorthoz hasonlóan modernizálja a konstrukciót.

Az egyedi csővázra ráépített Metro-karosszériát most karbon elemekkel módosítják, motornak pedig Audi V6-os biturbót használnak (EA 837) 450 lóerőre húzott teljesítménnyel, 6 fokozatú Sadev szekvenciális váltóval. Az utcai kivitel (Alcantara kárpit) mellett raliautó-specifikációt terveznek, a vételár mindkét esetben 300 000 font körül alakul. Az MST úgy számol, 2024-ben 5 darabot építenek, aztán évi 10 darabot fognak összerakni.