Új szívósor és módosított turbófeltöltő növeli 365 lóerőre a 2,0 literes, négyhengeres boxermotor teljesítményét a Porsche 718 Boxster és 718 Cayman GTS esetén, ez 35-tel több, mint az előző, szívómotoros változatnál, és 15-tel több annál, amit az egyszerű S változat kínál. A maximális nyomaték 430 Nm, amely az 1900-5000/perc fordulatszám-tartományban mérhető, a váltó hatfokozatú, kézi kapcsolású vagy 7 fokozatú, dupla kuplungos lehet.

A GTS modellek esetén alapfelszerelés a Porsche Torque Vectoring ami mechanikus differenciálzárt is jelent, a Sport Chrono csomag és a Porsche Active Suspension Management, ami 10 mm-res hasmagasság-csökkentést is ad az elektronikus lengéscsillapító-vezérlés mellett, úgyhogy kanyarban is a maximális tudást nyújtják ezek az autók. Az egyenes irányú gyorsulásra se lehet panasz, a PDK váltós kivitel 4,1 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, a végsebesség 290 km/h.

Egyedi első lökhárítókat kapnak a GTS változatok, a bi-xenon fényszórók fekete hátteret kapnak, hátul fekete lámpák világítanak, fekete a típusjelzés, a középen kivezetett sportkipufogó-végződés, a 20 colos felniket selymes fényű feketére fényezik. Az utastérben Alcantara kárpitozás, Sport Plus ülések teremtenek különleges hangulatot, az egészre a pontot pedig a Porsche Track Precision App nevű alkalmazás teszi fel, ez a telemetria automatikus rögzítését teszi lehetővé későbbi elemzés céljára. December közepétől kezdik meg a Porsche 718 Boxster GTS és 718 Cayman GTS modellek kiszállítását.

 

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!