Fotó: Szabó Róbert

„Az Aston Martini a Gablini Csoporton keresztül nyitja meg első kereskedését Budapesten 2020 elején.” – összerázva, nem keverve. Ezzel a James Bond miatt nem is annyira stílusidegen elgépeléssel indul az Aston Martin márka hazai érkezését beharangozó magyar nyelvű sajtóközlemény.

A brit cég két éves tárgyalássorozat után választotta ki hazai és régiós partnerének a Gablini cégcsoportot, a megállapodást Gablini Gábor és Thomas Kiesele, az Aston Martin Europe elnöke írta alá Budapesten. A szerződés kizárólagosságot biztosít a régióban, megnyitva a cégcsoport számára a lehetőséget a nemzetközi terjeszkedés felé. Budapesten az M3-as autópálya városi bevezető szakasza melletti telephelyén építik fel a 300 négyzetméteres exkluzív szalont, ahol a jövő év tavaszán indul a hivatalos forgalmazás. Az első csonka évben 15, egyébként 30-40 autó értékesítésével számolnak.

„Egy új márka képviselete mindig örömteli és izgalmas feladat és az Aston Martin forgalmazásával egy új fejezetet nyitunk a mind a cégcsoportunk életében, mind a hazai autókereskedelemben. Rendkívüli örömmel tölt el, hogy ez az ikonikus brit autómárka Magyarországon összekapcsolódik a Gablini névvel” mondta Gablini Gábor a cégcsoport tulajdonosa.
Thomas Kiesele, az Aston Martin Europe elnöke elmondta: „Nagyon örülünk, hogy egy új üzleti lehetőség indul útjára Budapesten ennek a szerződésnek az aláírásával. Az első magyar viszonteladó márkánk iránti elkötelezettsége egyértelműen mutatja azt, hogy bíznak az Aston Martin jövőjében. 100%-ig biztosan vagyunk abban, hogy a Gablini Csoport tökéletes partner lesz a számunkra abban, hogy nagyra értékelt Aston Martin ügyfeleink számára kivételes szolgáltatásokat nyújtsunk.”

 

„A Gablini autószalonok az egyik legrégebbi új autókat forgalmazó vállalkozás Magyarországon, már eddig is számos szakmai elismerést értünk el és sok újdonság bevezetése kötődik a cégünkhöz. Az Aston Martin Budapest több mint három évtizednyi, az autóiparban megszerzett tapasztalatunk és a ránk jellemző folyamatos fejlődés, bővülés eredménye” – mondta Kovács-Farkas Tamás, a Gablini Csoport ügyvezető igazgatója.

A Gablini cégcsoport 1988-as megalakulásától kezdve olyan stabil, nyitott és fejlődőképes vállalati struktúrát hozott létre, amely folyamatosan alkalmazkodik a piac változásaihoz, igényeihez, és képes gyorsan alkalmazni az új technológiákat. Ilyen volt a világ első Blue Box Peugeot autószalonja, vagy a Közép – európai régió első, a Nissan sportautóit forgalmazó High Performance Centere. 2009-ben az Infiniti márkát hozták Magyarországra, 2013-ban pedig hazánkban az elsők között állt a Gablini az elektromobilitás mellé, aminek eredményeként a hazai elektromos személygépjármű forgalmazás jelentős része a cégcsoporthoz köthető.