A zöld rendszámról, a befalazott középső légbeömlőről és a bal első sárvédőn elhelyezett elektromos töltő-csatlakozóról (megtartják a bal hátsó sárvédőn lévő tanksapkát is, de annak nincs funkciója) lehet felismerni a Citroën e-Jumpy-t, a három karosszériahosszban és kétféle akkumulátor-kapacitással megvásárolható elektromos haszonjárművet. Alapesetben 50 kWh kapacitású a telep, ami 230 km-es WLTP hatótávot biztosít, a két hosszabb karosszériánál választható a 75 kWh kapacitású telep, ami 330 km-es WLTP-hatótávot tesz lehetővé; a Citroën felmérése szerint átlag napi 300 km-t futnak a városban használt Jumpyk, azoknál akarják kiváltani a dízelmotort az új hajtással.
Az első kerekeket egy 136 LE/260 Nm teljesítményű villanymotor hajtja, a maximális sebesség 130 km/óra, amelyet mindhárom üzemmódban (Eco, Normal, Power) képes megfutni. Az Eco mód a hatótáv-maximalizálásra szolgál, olyankor csökkentett motorteljesítménnyel és visszafogott komfortfogyasztókkal üzemel az e-Jumpy. Konnektorról, fal töltőről vagy akár villámtöltéssel (100 kW) is lehet tölteni az akkumulátort, a fedélzeti töltő 7,4 vagy 11 kW-os lehet. Billenőkapcsolóval lehet kiválasztani a haladási irányt és módot (extra motorfék), a műszeregységen belül külön kijelző mutatja a komfortfogyasztók energiafelhasználását, a 7 colos központi érintőképernyőn új az „Energia” menü, amelyben a folyamatábra mellett fogyasztási statisztikákat is meg lehet nézni, de itt lehet időzíteni a töltés kezdetét is.