Csak 2020 elején kezdik meg Európában a felfrissített Mazda2-es kisautó forgalmazását. Átrajzolt hűtőráccsal és lökhárítóval rendelkezik a típus, utóbbiban nem menetfény, hanem krómcsík található az egykori ködlámpák helyén, ezenkívül magasfényű 16 colos felnik jelzik a változást.
Csendesebb utasteret ígérnek, új anyagokkal kárpitozzák az üléseket-műszerfalat, jobban támasztják a testet az új első ülések. Csak az 1,5-ös benzinmotor marad meg, 75 vagy 90 lóerővel lehet kérni a négyhengerest, hatfokozatú, kézi kapcsolású váltónál ott van az M Hybrid fantázianevű lágy-hibrid rendszer a fedélzeten, a magasabb teljesítmény hatfokozatú, automatikus váltóval is elérhető. Japánban szeptember 12-től lehet megvásárolni a friss Mazda2-est, arrafelé 110 lóerős az 1,5-ös benzines, és az 1,8-as turbódízel is választható 116 lóerővel.