Népszerű a rövid, de magas építésű WagonR az indiai vásárlók körében, eddig 2,2 millió darabot értékesítettek belőle, az új generációból pedig már látatlanba eladtak 12 000 darabot egy hét alatt. Utóbbival kapcsolatban érdemes megjegyezni, hogy a vételárakat is csak most árulták el, az alapváltozat 419 ezer rúpiába, azaz 1,645 millió Ft-ba kerül, míg a legdrágább 569 000 rúpia, azaz 2,235 millió Ft.
A Heartect padlólemezt használó Suzuki WagonR kicsit nagyobb lett a korábbinál, a hossza 3655 mm, szélessége 1620 mm, magassága 1675 mm, a 2435 mm-es tengelytávolság megegyezik az Ignisével. Noha alapvetően maradt a dobozforma, az új részleteknek, látványosan megformált oldalfalnak köszönhetően jobban néz ki az eddiginél az autó, amelynél persze felárasak a fényezett lökhárítók. Érdekes fekete műanyag betéttel álcázzák, hogy eltűnt az ablak a C oszlopról.
A felszereltség európai szemmel nézve furcsa, a légkondicionáló széria, de hátsó szélvédő fűtés csak a csúcsmodellhez jár, széria a fényezett lökhárító, de az alapmodellnél még dísztárcsa sincs. Széria a blokkolásgátló, a csúcsmodellben kettő, egyébként csak vezetőlégzsák van, feláras az állítható kormánykerék, de tolatóradar minden példányban van. Az alapmotor az 1,0 literes háromhengeres (68 LE/90 Nm), újdonság, hogy már az 1,2 literes négyhengeres (83 LE/113 Nm) is választható, mindkettő ötfokozatú kézi kapcsolású vagy robotizált váltóval választható. Az elődnél 20 kg-mal alacsonyabb (805-845 kg) tömegnek is köszönhető, hogy a szabványos fogyasztás 4,5 illetve 4,7 l/100 km.