Ahogy azt például az előző Renault Mégane RS esetén is megtapasztaltuk, a modellciklus vége felé különösen kegyetlen tudású RenaultSport autóval lép színre a gyár. A Clio RS búcsúzó szériája egyben a pörgős szívómotornak is emléket állít.
A turbómotoroké a jövő, különösen a sportos modelleknél, ezért aki egy igazán élvezetesen vezethető, szívómotoros forró ferdehátúra vágyik, annak a Renault Clio RS búcsúzó szériája lesz az egyetlen választás.
A motorhoz várhatóan nem nyúlnak a mérnökök, az autó tudását úgy fokozzák, hogy minden felesleges grammtól megszabadítják. Kidobják a zajszigetelés nagy részét, a hátsó ülést, a légkondit, és valószínűleg még a rádió is feláras extra lesz. Genfben várható a bemutatkozás.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!