Nincs meglepetés, a 2016-os Moszkvai Autószalonon bemutatott tanulmány változatlanul kerül sorozatgyártásba. Ez mélyre húzott első lökhárítót, szellőzőnyílásokkal és diffúzornak látszó betéttel rendelkező hátsó lökhárítót jelent, pár extra légterelőt, nagyobb felniket – amelyek a normál kiviteltől eltérően ötcsavaros kerékagyakhoz csatlakoznak.
Első körben kétféle szívómotorral készül a Lada Vesta Sport, a kisebb (és nálunk is forgalmazott) 1,6-os teljesítményét 106-ról 140 lóerőre növelik, az 1,8-as teljesítményét 122-ről 149 lóerőre emelik. A hírek szerint készülnek egy NFR változattal is, amelybe az 1,8-as szívómotor 180 lóerős változata kerül, és 2020-ban várható az 1,3 literes turbómotor megjelenése ebben a modellben. Nem valószínű, hogy a Vesta Sport eljut hozzánk, sokkal valószínűbb, hogy a csak optikai tuningot jelentő S-Line sportos megjelenési csomag jut el – ha egyáltalán – az Európai Unió területére.