A középmotoros Previa egyterű utóda lett az Egyesült Államokban a helyi mérnökök által a Camry padlólemezén kifejlesztett Sienna egyterű. A 2010-ben piacra dobott harmadik generációnál megpróbálkoztak a négyhengeres alapmotorral, de a vásárlók nem kértek belőle, és három évvel később megszüntették azt. Ehhez képest a most bejelentett negyedik generációhoz már nem lesz V6-os erőforrás, egyedüliként a 2,5 literes négyhengerest használó öntöltő hibrid hajtással (243 LE rendszerteljesítmény) adják majd, extraként virtuális összkerékhajtással.
Nagy gondot fordítottak a belső térre, amelynél például a két első ülés között egy „hidat” alakítottak ki az előválasztókarral, pohártartókkal, ez alatt különösen nagy – női kézitáskát befogadó – rekeszt alakítottak ki. Ezen felül négyzónás légkondi, a második sorban lévő lábtartós fotelek, fedélzeti porszívó és hűtőgép is választható lesz majd az egyterűhöz.
A belső tér zajszigetelésénél a beszélgetés frekvenciatartományát csendesítették el különösképp, de rendelhető mikrofonos-hangszórós beszélgetés-segítő rendszer is, de az is feláras, hogy a tolóajtókat és a csomagtérfedelet láblendítéssel lehet aktiválni. Minden ülőhelynek jut egy-egy USB csatlakozó töltésre, a full HD felbontású hátsó szórakoztató rendszer már az extralistán található.