A Porsche legalább következetes volt, és tényleg feketére fényezte a Boxster Black Editiont, míg a Cadillac esetén csak a Satin Graphite fantázianevű, majdnem fekete színre futotta. Ez utóbbi azonban különlegesebb.
Talán leesett egy kamionról pár hordónyi fekete festék? Zuffenhausenben megfogadták Henry Ford tanácsát? Nem tudni mi lehet az oka, de alig néhány nappal a Porsche 911 Black Edition bejelentését követően itt az újabb, szigorúan csak feketében megvásárolható autó, a Boxster Black Edition esetén se aprózzák el a darabszámokat, 987 példányt készítenek.
A Boxster S változaton alapuló limitált széria esetén szériában adják a szélterelőt, a 19 colos felniket, a Comfort, Infotainment és Design csomagot is. A 3,4 literes, közvetlen benzinbefecskendezéses hathengeres boxermotor teljesítményét 320 lóerőre emelték (+10 LE), ez állítólag már elég ahhoz, hogy a 100 km/órás sebességet egy tizeddel hamarabb, már 5,2 másodperc alatt elérje az autó, a 276 km/h-s végsebesség 2 km/órás javulást jelent. A hétfokozatú, dupla kuplungos PDK váltóval egyébként csak 5,1 másodpercig tart a 100-as sprint, de csak 274 km/h az elérhető maximum.
A Cadillac CTS-V Black Diamond Edition nem kínál semmiféle extra teljesítményt, igaz, a 6,2 literes, kompresszoros V8-as már alaphelyzetben is igen jó erőben van. Ennél az autónál lényegében szériává tették azokat az extrafelszereléseket, amit a legtöbb CTS-V vásárló is kiválaszt, és mindezt megfejelték egy különleges fényezéssel. A három lakkrétegbe nem egyszerűen alumínium reszeléket kevernek, ezeket előbb bevonják üvegszerű magnézium-fluoriddal. Az eredmény olyan prizmaszerű hatás, ami a beeső fény és a szemlélő helyzetétől függően mindig más színt eredményez.