Mivel a Nismo változat annyira kemény, hogy azt nem is használják tulajdonosaik (van nekik a hétköznapi közlekedésre egy alap GT-R a garázsukban), a Nissan mérnökei most egy olyan változatot készítettek, amellyel már tényleg lehet a közúton és a versenypályán egyaránt élvezkedni. Mármint újra készítettek, hiszen a Track Edition visszatérő eleme a kínálatnak.
Nem egyszerű felszereltségi csomagról van szó, hiszen a gyártás során több hegesztési pontot helyeznek el a karosszérián, amelynél több helyen alkalmazzák a strukturális ragasztót is, tehát merevebb a karosszéria a normál változathoz képest. A felfüggesztésben kifejezetten ide készített Bilstein Damptronic lengéscsillapítók dolgoznak, a hátsó kanyarstabilizátor átmérőjét 15,9-ről 17,3 mm-re növelik, ráadásul ez immár egy cső, tehát a tömege is alacsonyabb. A kettős keresztlengőkaros első felfüggesztésben új összekötő-rudakat helyeznek el, amelyek javítják a kerekek hosszirányú stabilitását, ami kanyarban és egyenesben eredményez jobb irányíthatóságot.
Nem hiányoznak a fedélzetről a Nismo alkatrészek sem, a szélesített első sárvédők, a 20 col átmérőjű, hatküllős, kovácsolt alufelnik a Dunlop Sports Maxx GT600-as abroncsokkal és a karbon hátsó légterelő a csúcsmodellről érkezik. Az utastérben vörös-fekete színvilág és kagylóülések teszik különlegessé a Nissan GT-R Track Editiont, amelynek motorja a gyengébb, de még így is 565 LE/633 Nm teljesítményű 3,8 literes V6-os blokk.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!