Az idei év során folyamatosan vezették be a Togliattiban található Lada gyárban a Renault-Nissan konszern minőségbiztosítási rendszerét, minden egyes üzemben tesztállomást létesítettek a sorok végén, a végső minőségellenőrző állomást is fejlesztették. Az ajtó-összeszerelő soroknál javították az ergonómiát, és az egész üzemben táblagépeket telepítettek, amelyek segítségével a munkások segítséget kérhetnek probléma esetén, javítottak a munkafolyamatok lefolyásán is. A togliatti üzemben készülő Renault-k (B0 sor) európai viszonylatban a legjobb minőségűnek számítanak, 3 hónap után 25%-kal, 12 hónap után 35%-kal csökkentek a garanciális kiadások az itt készített autókkal kapcsolatban.
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a Lada-típusok közül csak a Largus (első generációs Logan MCV) és az X-Ray készül az átalakított B0 szerelősoron, Granta és a Niva Legend (4×4) még a régi soron készülnek, míg a Vesta az izsnyevszki gyárban.
Jobb későn, mint soha: elkezdett minőségi autókat gyártani a Lada
2020. November 30. 01:27