Kínában több mint 33 millió Ft-tal csökkentette a Huracán árát változatlan műszaki tartalom mellett a Lamborghini, a világ többi részén mintegy 6,2 millió Ft-tal lesz olcsóbb a belépő-szuperautó, és ez leginkább a csökkentett műszaki tartalomnak köszönhető.
A Győrben készített 5,2 literes V10-es szívómotor ebben az esetben is megkapja a menet közbeni hengerlekapcsolást, azaz részterheléskor csak öt hengerrel üzemel, és gázadásra azonnal életre kél mind a tíz, a maximális teljesítmény azonban csak 580 LE/540 Nm. Úgy hangolták az erőforrást, hogy utóbbinak 75 százaléka már 1000/perctől a vezető rendelkezésére áll, a váltó maradt a hétfokozatú, dupla kuplungos egység.
A legnagyobb változás, hogy immár a közúti autónál is csak a hátsó kerekek hajtottak. Ezzel 33 kg-ot spóroltak, a saját tömeg 1389 kg-ra csökkent, és természetesen a menetstabilizáló működését is áthangolták annak érdekében, hogy a sofőr a lehető legtöbbet érezze a hátsókerékhajtás előnyeiből. Az összkerekes LP610-4 modellnél át kellett programozni a központi differenciálmű elektronikus vezérlését, hogy hasonló legyen az élmény. A jelenleg még csak a kupé karosszériával választható Lamborghini Huracán LP580-2 3,4 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, a csúcssebessége 320 km/h.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!