2018 nyarán kezdték forgalmazni Japánban a Nissan Leaf villanyautó gyári versenyrészleg által módosított Nismo kivitelét, amelynek most gyakorlatilag kicserélték a felfüggesztését. A kormányművet kisebb (18,3 helyett 14,9) áttételűre cserélték, azaz más Nismo modellekkel megegyezően közvetlen a kormányzás. Elöl 14, hátul 25%-kal merevebb rugókat használnak, a felfüggesztés gumi szilentjeit pedig poliuretánból készült keményebb darabokra cserélték.
A hidraulikus fékrendszer jobban adagolható a korábbinál, ezzel párhuzamosan a menetstabilizálót is gyorsabb vezérlésű rendszerre cserélték, ami nem csak egyszerű kanyarban, de gyors S-kombinációkban is képes célzott fékezéssel segíteni az autó haladását. A feláras Recaro kagylóülések támláját átalakították, így a lapocka magasságában jobban tartja a testet, és immár ülésfűtés is jár ezekhez. Nem nyúltak a technikához, tehát a Nissan Leaf Nismo első kerekeit 150 lóerős villanymotor hajtja és 40 kWh kapacitású az akkumulátora.