A negyedik generációs Suzuki Jimny is kitart az alvázas felépítés mellett, és rögtön kétféle változatban dobják piacra. Van egy kei-kategóriás modell 0,66 literes turbómotorral, és egy szélesebb karosszériával (ezen felül sárvédő-szélesítésekkel rendelkező) Sierra nevű kivitel 1,5-ös benzinmotorral – utóbbi lesz az exportmodellek alapja.
A dobozforma karosszéria nem tartogat meglepetést, többféle hűtőrács is választható lesz Japánban (a gyári tartozékok között van egyszerű rács az ötös osztású szériadarab helyett), alapesetben 15 colos acélfelnit kap a negyedik generációs Jimny, extraként 16 colos alufelnit adnak. Nemcsak fekete tetővel lehet feldobni a megjelenést, de akár a motorháztetőt is feketére fényezik.
Új a műszerfal, amelynek a tetején szorítottak helyet az érintőképernyős fejegységnek, nyomógombos motorindítás, távolságtartó tempomat és koccanásgátló is kérhető, alapfelszerelésként hat légzsákot kap a Jimny. A váltó ötfokozatú, kézi kapcsolású vagy négyfokozatú automatikus lehet, az összkerékhajtás kapcsolható és van terepfokozat is. Az európai Suzuki Jimny bemutatkozása a Párizsi Autószalonon várható, mifelénk a hírek szerint az 1,2-es szívómotor lesz az alap erőforrás, amely helyett az 1,0 literes turbót kínálják még.