Mostanáig csak az RS6 modellek kaptak olyan izmos megjelenést, amelyet a legújabb Audi A6 Avant alaphelyzetben is visel, a legkönnyebben a kiszélesített hátsó sárvédőkről és a karakteres megjelenésű, LED-es hátsó lámpákról lehet felismerni a a kombi új generációját.
Szokás szerint az utastér első felében nincs eltérés a lépcsős hátúhoz képest, tehát digitális a műszeregység, a központi érintőképernyő mellett van egy harmadik érintőképernyő is a szellőzés vezérlésére. Extraként fel-a-fejjel kijelző, nyitott pórusú fabetét, panoráma üvegtető és 19 hangszórós Bang&Olufssen hifi is választható. A csomagtér alaphelyzetben 565 literes, ami a 40:20:40 arányban osztott hátsó támlák ledöntésével 1680 literesre bővíthető. Elektromos mozgatású a csomagtér fedél és a kalaptartó, csomagrögzítő sínek találhatóak a padlón.
Az acél/alumínium karosszéria hossza 4,94méter, szélessége 1,89 méter, magassága 1,47 méter. A motorkínálatot nem részletezik – meglepődnénk, ha az A6 Limousine-től eltérő erőforrást is kínálna az Avant –, csak azt írják, hogy alapfelszerelésként kapja a 48V-os lágy-hibrid rendszert, a szíjjal hajtott indítógenerátor lassításkor 12 kW energiát tud visszatermelni a dedikált lítium-ion akkumulátorba, guruláskor 22 km/h-s sebességnél aktiválódik a motorleállító, és az 55-160 km/h sebességtartományban tud vitorlázni (üresbe kapcsolva szabadon gurulni) az A6 Avant. A vezetési élményt felár ellenében összkerék-kormányzás javítja, ami egy méterrel, 11,1 méterre csökkenti a fordulókör átmérőjét.