A Hunan Hengrun Automobile nagyobb járműgyártónak számít, de egészen mostanáig csak haszonjárművekkel foglalkoztak, a hangsúly a 7,5 tonna feletti össztömegű kamionokon és teherautókon van, de vannak kommunális célú járművek is a kínálatban, no meg egy pickup is – amelynek megjelenését az ezredforduló tájékán kínált Chevrolet-k ihlették. Most belépnek a személyautó piacra, első autójuk a Hengrun HRS1, amelyet szemmel láthatóan az előző generációs Suzuki Jimny ihletett, épp csak a lámpákat cserélték le a karosszérián. Még a méretek is megfelelnek a japán kei-kategóriának, azaz 3560 mm a hossz, 1610 mm a szélesség, 1705 mm a magasság, a tengelytávolság 2250 mm.
Csak villanymotorral kínálják az autót, a csúcsteljesítmény szerény 44 lóerő, cserében a 28,2 kWh kapacitású lítium-vas-foszfát akkumulátorral a kínai szabvány szerint 305 km a hatótávolság. Érdemes megjegyezni, hogy a csúcssebesség 105 km/óra, amit nem az elektronika, hanem a menetellenállás korlátoz. A fapados alapváltozat ára 49 800 jüan, azaz 2,2 millió Ft, míg a légkondival, központi érintőképernyővel és egyéb finomságokkal felszerelt Elite kivitel ára 79 800 jüan, azaz 3,6 millió Ft; érdemes megjegyezni, hogy aktív és passzív biztonsági felszerelések területén kifejezetten hiányos a Hengrun HRS1 felszereltsége.