A hivatalos bemutató után, amikor az előszériás autókat készítették már el is adták mind az 500 darab Bugatti Chiront. Azonban a fejlesztés során volt egy modellváltozat, amely nem hagyta nyugodni a gyárat, és ezt most egyedi példányként Profilée néven megépítették, és jótékony célú árverésen fogják azt értékesíteni az RM Sotheby’s 2023 február 1-én megrendezésre kerülő aukcióján. Arra már nem tér ki a sajtóanyag, hogy a Chiron Profilée az 501. példány, vagy egy visszamondott rendelés helyére került be a szériába.
Bugatti tulajdonosokon kívül nem sokan tudnak majd mit kezdeni azzal, hogy a Profilée a normál Chiron, a Chiron Sport és a Chiron Pur Sport legjavát kapja. Tehát a maximális teljesítményt és a maximális kényelmet kapja a vásárló, nem kell a többi Bugatti-vásárlóhoz hasonló kompromisszumokat kötnie. Az utastérben a legnemesebb bőrt, karbont és alumíniumot használnak, de van újdonság is: a középkonzol oldalának és az ajtónak fonott burkolata. Az utastér többi részéhez hasonlóan kézi munkával fonták ezt összesen 2,5 km-nyi hosszúságú bőrcsíkból. A komfortüléseket Gris Rafale és Deep Blue színű bőrrel kárpitozták, és a „légiparádé” nevű díszvarrással látták el.
Az Argent Atlantique nevű szürke fényezést kifejezetten ehhez az autóhoz keverték ki, az alsó látható karbon elemeket Bleu Royal Carbon lakkal vonták be. Egyediek a felnik, amelyeket Le Patron színre fényeztek, és persze kézzel polírozták a többi felületüket. Visszafogottnak nevezhető a hátsó szárny, ami egészen a végsebességig növeli a hátsó tengelyre ható leszorító-erőt, másodlagos funkciója, hogy az alatta lévő alacsony légnyomású rész a motortérből kiszívja a meleg levegőt. Az első lökhárítóban lévő légbeömlők – ide tartozik a patkó alakú hűtőrács is – méretét megnövelték, az új első koptató és a padló módosított burkolata javítja az aerodinamikai teljesítményt.
A 8,0 literes, 4 turbós W16-os 1500 lóerővel kerül a motortérbe, a váltó pedig a Pur Sport kivitel 15%-kal rövidebb áttételezésével rendelkezik, a 0-100 km/óra 2,3 másodpercig tart, a 0-200 km/óra 5,5 másodperc alatt megvan, és 380 km/óra a végsebesség – a Chiron Pur Sport-nál 350 km/óra a limit. A felfüggesztésben módosították az első és a hátsó kerékdőlést, a Chiron Sport-hoz képest 10%-kal merevebb rugókat használnak, így állítólag a kényelem megtartása mellett tudták növelni a tapadást. A gyár egyébként minden, az európai forgalomba helyezéshez szükséges tesztet elvégzett, így külön típusként szerepel majd a forgalmiban a Chiron Profilée, de persze lehetőség lesz arra is, hogy más régiók előírásaihoz alakítsák az autót.