Miután márciusban megmutatták a digitális grafikákat, most hivatalosan is bemutatkozott a teljesen új fejlesztésű, de a klasszikus megjelenéshez hű maradt AC Cobra. Az utasteret 1,8 méternél magasabb emberekre szabták, a 2570 mm-es tengelytávolság 284 mm-es bővülés az eredeti, a 60-as években készített autóhoz képest, a 4225 mm-es karosszériahossz „csak” 110 mm-es bővülést jelent, kiszélesítették a nyomtávot is. A módosításoknak köszönhetően egyenletesebb lett a tömegeloszlás, alacsonyabbra került a tömegközéppont, ami összességében jobb vezethetőséget eredményez.
Az alumínium tárvázra karbon karosszériát szerelnek, a saját tömeg 1450 kg alatt marad, a hosszú orrba szívómotorként vagy kompresszoros feltöltővel szerelik a Ford-tól származó 5,0 literes V8-ast. Alapesetben 460 LE/570 Nm a teljesítmény (4,5 másodperces 0-96 km/óra gyorsulás, 250 km/h csúcssebesség), az opció 663 LE/780 Nm (3,4 másodperces 0-96 km/óra gyorsulás, 278 km/h csúcssebesség). Alapesetben 6 fokozatú, kézi kapcsolású váltót adnak, opciós a kormány mögötti váltófülekkel is vezérelhető 10 fokozatú automata, bal- vagy jobb kormányos kialakítás is elérhető. Modern biztonsági felszerelések is vannak a fedélzeten, a menetstabilizáló például a kiválasztott üzemmódnak megfelelően változó mértékű játékteret ad; alapesetben hagyományos, opciósan Torsen-rendszerű önzáró diferenciálművet adnak. A nemcsak új modellt kifejlesztő, de a gyártást is modernizáló AC Cars évi 250 darab GT Roadstert akar gyártani, az első év termelését előre értékesítették.