A Ford észak-amerikai kínálatában a nagy sebességű terepjárásra optimalizált Raptor csomag alatt helyezkedik el a Tremor átalakítás, amely kedvező áron nyújt fokozott terepképességeket. A nemrég bemutatott, önhordó karosszériás, a Kugánál is használt keresztmotoros padlólemezre felépített Maverick nevű pickuphoz készítették el most ezt a csomagot, amelynél 2,5 centivel növelik a hasmagasságot, terepmintás abroncsokat szerelnek be, és módosítják az összkerékhajtást is.
A többtárcsás tengelykapcsolóval megoldott központi differenciálmű zárható – 50:50%-os arányban rögzíthető a tengelyek közötti nyomaték-elosztás –, a hátsó tengelyre a legutóbb a Focus RS-ben használt differenciálmű kerül, ami akár a teljes, a tengelyre jutó nyomatékot egy oldalra tud irányítani, vagy összezárja a két kereket. A Maverick Tremor Trail Control nevű elektronikus beavatkozót kap, ami 5 fokozatban állítható a különféle talajtípusok függvényében.
Új lengéscsillapítókat kap az autó, megerősített féltengelyeket, és 2,5 centivel megnövelik a hasmagasságot. Csak a 2,0 literes turbómotorral (253 LE) és 8 fokozatú automatikus váltóval választható a Ford Maverick Tremor, amely nagy teljesítményű váltóolaj-hűtőt is kap. Kívülről a narancs díszekről, a fekete márkajelzésekről ismerhető fel a fokozott terepképességű változat, amelynél a technika felára 2995 dollár, és a még látványosabb megjelenésért további 1495 dollárt számláznak.