Németországban a cégautó-szabályok változásának eredményeként immár az Audi Q5 55 TFSI e nevű hálózatról tölthető hibridekre is járnak már kedvezmények, ezért is fűz nagy reményeket a gyártó ehhez az autóhoz. A belső égésű motor a 252 lóerős (370 Nm) 2,0 literes benzines, a villanymotor 143 lóerős (350 Nm), a rendszerteljesítmény 367 lóerő, a rendszernyomaték 500 Nm.
Teljesen feltöltött akkumulátorral 5,3 másodpercig tart a 0-100 km/óra gyorsulás, a csúcssebesség 239 km/óra, elektromos módban 135 km/órával képes haladni, míg az elektromos hatótávolság WLTP-ciklus szerint meghaladja a 40 km-t. A 104 cellából álló lítium-ion telepet a raktérpadló alatt helyezik el, a kapacitás 14,1 kWh. Az autó hőszivattyúval és folyadékhűtéssel temperálja az akkumulátort és a nagyfeszültségű vezérlőelektronikát.
Menet közben a gázpedálról leszállással akár 25 kW energiát is képes visszatermelni a rendszer, a fékpedál használatával ez 80 kW-ra növelhető, így a legtöbb lassítást a hidraulikus rendszer használata nélkül képes teljesíteni az Audi Q5 55 TFSI e. A plug-in hibrid változatnál alapáron jár a háromzónás klímaberendezés, a LED-es fényszóró, az egyedi 18 colos felnik, az S Line lökhárítók és a sötétkróm karosszériadíszek. Egyszerű konnektorról 6 óra a töltési idő, ipari árammal (400 V, 16 A) 2 és fél óra, a fedélzeti töltő 7,4 kW-os.