Európában a WLTP-átállás kaszálta el szeptember elsejével a Volkswagen Beetle karrierjét, az USA-ban csak most kezdenek búcsúzkodni az autótól, a Los Angelesi Autószalonon leplezték le a Final Edition elnevezésű szériát, amely mostantól kezdve a gyártás 2019-es leállításáig elérhető lesz.
A kupé és a kabrió esetén is ötféle színben – fekete, fehér, szürke normál, Safari bézs és Stonewashed kék metálfények – kérhető a karosszéria, az egyébként feláras xenon fényszórók, LED-es hátsó lámpák világítanak, a csomagtérfedélen pedig ott a Beetle felirat. Az utastérben gyémántvarrással megbolondított bőrkárpit jelenti a legnagyobb újdonságot, fényes fekete a középkonzol, fém pedálokat taposhat a vezető.
A Volkswagen Beetle Final Edition motorterében a 2,0 literes turbómotor (174 LE/249 Nm) kerül, a váltó hatfokozatú – hagyományos – automata, az indulóár 23 940 dollár.
Amíg a Bogártól búcsúzik a márka, a Golf esetén a hetvenes-nyolcvanas éveket idézik meg a Golf GTI Rabbit limitált szériával. A nyuszi névvel a hetvenes-nyolcvanas éveket idézik, amikor ezen a néven forgalmazták az átalakított megjelenésű, észak-amerikai gyártású kompaktot, a GTI változat pedig 1983-ban debütált.
A 2019-es Golf GTI Rabbit orrában változatlan a 2,0 literes turbómotor, tehát 220 lóerőnek parancsol a vezető jobb lába, a váltó hatfokozatú kézi kapcsolású vagy duplakuplungos lehet. Három- vagy ötajtós karosszéria választható, kívül a fényes fekete felnik és tetőspoiler, illetve a jobb hátsó lámpa alatti nyuszi-jelvény különbözteti meg hétköznapi társaitól a limitált szériát, amelyből 3000 darabot készítenek.