Álcázatlan képeket már mutattunk a felfrissített Citroën C4 Cactusról, most pedig hivatalosan is bejelentették a változásokat. Nem a látható újdonságok jelentik a legnagyobb változást, hanem az, hogy Európában elsőként ez a típus kapja meg a hidropneumatikus felfüggesztést kiváltani hivatott Progressive Hydraulic Cushions technológiát.
Az első-hátsó lökhárítókból eltűntek az Airbump betétek, az ajtókon lévők mérete csökkent és azok az alsó peremhez kerültek. Elöl nagyobb lett a fényszóró mérete, hátul szélesebbek és laposabbak lettek a 3D-s LED-es betéttel rendelkező lámpák. A 9 karosszériaszín és a 4 színcsomag kombinációjával összesen 31 -féle megjelenése lehet a C4 Cactusnak, belül ötféle hangulat közül lehet választani.
Amíg a megjelenés változása egyszerű frissítésre utal, valójában komolyan belenyúltak a konstrukcióba a feláras Progressive Hydraulic Cushions elnevezésű futóműtechnológia miatt. Merevebbé tették a karosszériát, kevesebb a vibráció, vastagabb üvegekkel és kicserélt ajtótömítésekkel csökkentik a zajszintet. Az üléseket is továbbfejlesztették, módosított szivacsot kapnak, alapáron adják a 60/40 arányban osztva dönthető hátsó támlákat. Az ajtókárpit módosításával vállszélességben tágasabb lett az utastér, puha borítást kapnak a könyöklők.
Megkapta a Citroën legújabb vezetéstámogató rendszereit a C4 Cactus, a koccanásgátló már az 5-85 km/h sebességtartományban működik, Connect Box néven kerül az autóba az automatikus vészhívórendszer.
A motorkínálatban nagy meglepetés nincs, marad a 82 lóerős alapmotor, a 110 lóerős turbósnál extraként kérhető 6 fokozatú automatikus váltó, a legerősebb benzines a 130 lóerős turbós, ami 6-os kézi váltóval jön. A 100 lóerős dízel mellé 2018 őszén jön a 120 lóerős változat, ami rögtön 6 fokozatú automatikus váltót is jelent. A felfrissült Citroën C4 Cactus forgalmazása 2018 első negyedévében indul.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!