A modellfrissítés előtt is volt szabadidő-autós megjelenésű Insignia kombi, de csak néhány déli piacon forgalmazták az egyébként az Irmscher tuningcég készletével felszerelt autókat. Mostantól kezdve bárhol elérhető lesz a terepjárós megjelenés Opel Insignia Country Tourer-ként.
Elöl és hátul alsó védőlemez, markáns első-, oldalsó és kerékív-burkolatok, valamint megnövelt szabad magasság jellemzik a kombit, amelynél alapfelszerelés az összkerékhajtás, és ennek megfelelően csak az erősebb motorokkal választható. A 2,0 literes, 250 lóerős SIDI turbómotoron kívül a 2,0 literes CDTI (163 LE) és a BiCDTI (195 LE) választható, utóbbi csak hatfokozatú, automatikus váltóval párosítva.
Rossz útviszonyok között is elsőrangú útfogásról a nagyobb gumik mellett az elektronikus vezérlésű, Haldex-kuplungos összkerékhajtás és differenciálzár gondoskodik – a rendszer nulla és száz százalék között variálja a nyomatékelosztást az első és a hátsó tengely, illetve a két hátsó kerék között.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!